Mededeling Corona-virus (COVID-19)

 

Op dit moment gebeurt er veel in de wereld. Dit geldt ook voor de reiswereld waarin we voor onze grootste uitdaging ooit staan. Als reisorganisatie hebben wij besloten om onze reizen met vertrek tot en met 31 maart 2021 niet door te laten gaan.

Voor reizigers met vertrekdatum tot en met 31 maart 2021 bieden wij de volgende regelingen aan:

  1. Uw reis zal sowieso niet plaats vinden. Wij bieden u daarom aan de reis te verzetten naar een datum op een later tijdstip. U kan gebruik maken van onze flexibele voorwaarden met als uiterste terugreisdatum 30 december 2022. Wij bieden hiervoor het SGR-Corona Voucher aan. Dit houdt in dat het bedrag wat u al heeft voldaan onder het garantiefonds blijft vallen. De extra informatie vindt u terug op de volgende link https://www.sgr.nl/news/sgr-en-anvr-corona-voucher-bij-annulering-of-omboeking/ Deze voucher kunt u dan gebruiken voor de nieuwe datum en kan tot uiterlijk een jaar naar uitgifte worden afgegeven. Voor sommige luchtvaartmaatschappijen geldt dat er wel eventueel tariefverschil moet worden bijbetaald als u de datum wijzigt en de nieuwe datum moet worden bepaald voor uw huidige vertrekdatum.
  2. Voor reizen met Garuda Indonesia geldt dat deze tot en met 31 mei 2021 en geboekt voor 23 april 2020 kunnen worden omgezet binnen het zelfde seizoen (in dezelfde boekingsklasse hoogseizoen, anders toeslag).
  3. Voor de overige luchtvaartmaatschappijen gelden verschillende regels voor het wijzigen van de reizen. In onze correspondentie zullen wij de klant per boeking hierover berichten.
  4. Wilt u de reis niet uitstellen maar annuleren, dan zitten hier wel de gebruikelijke kosten aan vast. Ook hiervoor geldt dat we dan per boeking bekijken wat de exacte kosten zijn.
  5. Voor reizen na 31 maart 2021 geldt dat deze ook onder dezelfde voorwaarden als in punt 1 genoemd kunnen worden gewijzigd. Eventuele al gemaakte kosten, waar wij als organisatie aan vast zitten voor de huidige reis, zullen wij moeten doorbereken. Tevens kan de reis voor u hoger of lager uitvallen, afhankelijk van het seizoen waar u in reist, wat wij in beide gevallen ook zullen verrekenen. De situatie zullen wij per reis moeten bekijken.

Smaragd Reizen zal met haar reizigers contact opnemen.

Swiss Garden Hotel in Kuala Lumpur

Swiss Garden Hotel in Kuala Lumpur

In het hart van Kuala Lumpur, tussen Chinatown en Bukit Bintang, ligt het elegante Swiss Garden. Een hotel voor de zakelijke reiziger maar ook voor uw vakantie bestemming. Het onlangs gerestyled en in zachte pasteltinten uitgevoerde interieur geeft een fraaie uitstraling. U zult zich in dit prettige hotel zeker thuis voelen.
Type Hotel

​Het complex met zijn 310 kamers heeft diverse kamer categorieën. De mooie kamers zijn standaard voorzien van; regelbare airco, kluis,dagelijkse krant, koelkast, telefoon, tv, internet, koffie/theefaciliteit, haardroger, strijkbout/strijkplank, bad/douche en badjassen/badsloffen. 

 

De Swiss Garden Hotel beschikt o.m.; over een winkeltje, lift uitsluitend met uw elektronisch sleutel toegankelijk, zwembad, fitness ruimte, sauna, Samsara Spa, dvd speler op verzoek, shuttle service naar winkelcentra, babysit faciliteit. Wifi verbinding is ook in de restaurants aanwezig.
Bij het zwembad is de Pool Bar waar u van tropische vruchtensappen en snacks kunt genieten. In het elegante Blue Chip, verkrijgt u cocktails en andere dranken bij life muziek.Voor het gastronomische deel is er het Flavors Restaurant en het Green Treats Eco.

Uw gegevens

Geslacht
Voorletters*
Achternaam*
Adres
Postcode
Woonplaats
Land
Telefoonnummer
E-mailadres

Geselecteerde reis

Gewenste vetrekdatum
Gewenste terugkomstdatum
Aantal volwassenen
Aantal kinderen onder 12 jaar?
Voorkeur luchtvaartmaatschappij
Budget per persoon
Indien u een bepaalde route wilt volgen kunt u die hier vermelden
Zijn er bezienswaardigheden die u zeker wilt bezoeken?
Wenst u een lokale gids/begeleider?
Heeft u verder nog wensen/opmerkingen?