Mededeling Corona-virus (COVID-19)

 

Op dit moment gebeurt er veel in de wereld. Dit geldt ook voor de reiswereld waarin we voor onze grootste uitdaging ooit staan. Als reisorganisatie hebben wij besloten om onze reizen met vertrek tot en met 31 maart 2021 niet door te laten gaan.

Voor reizigers met vertrekdatum tot en met 31 maart 2021 bieden wij de volgende regelingen aan:

  1. Uw reis zal sowieso niet plaats vinden. Wij bieden u daarom aan de reis te verzetten naar een datum op een later tijdstip. U kan gebruik maken van onze flexibele voorwaarden met als uiterste terugreisdatum 30 december 2022. Wij bieden hiervoor het SGR-Corona Voucher aan. Dit houdt in dat het bedrag wat u al heeft voldaan onder het garantiefonds blijft vallen. De extra informatie vindt u terug op de volgende link https://www.sgr.nl/news/sgr-en-anvr-corona-voucher-bij-annulering-of-omboeking/ Deze voucher kunt u dan gebruiken voor de nieuwe datum en kan tot uiterlijk een jaar naar uitgifte worden afgegeven. Voor sommige luchtvaartmaatschappijen geldt dat er wel eventueel tariefverschil moet worden bijbetaald als u de datum wijzigt en de nieuwe datum moet worden bepaald voor uw huidige vertrekdatum.
  2. Voor reizen met Garuda Indonesia geldt dat deze tot en met 31 mei 2021 en geboekt voor 23 april 2020 kunnen worden omgezet binnen het zelfde seizoen (in dezelfde boekingsklasse hoogseizoen, anders toeslag).
  3. Voor de overige luchtvaartmaatschappijen gelden verschillende regels voor het wijzigen van de reizen. In onze correspondentie zullen wij de klant per boeking hierover berichten.
  4. Wilt u de reis niet uitstellen maar annuleren, dan zitten hier wel de gebruikelijke kosten aan vast. Ook hiervoor geldt dat we dan per boeking bekijken wat de exacte kosten zijn.
  5. Voor reizen na 31 maart 2021 geldt dat deze ook onder dezelfde voorwaarden als in punt 1 genoemd kunnen worden gewijzigd. Eventuele al gemaakte kosten, waar wij als organisatie aan vast zitten voor de huidige reis, zullen wij moeten doorbereken. Tevens kan de reis voor u hoger of lager uitvallen, afhankelijk van het seizoen waar u in reist, wat wij in beide gevallen ook zullen verrekenen. De situatie zullen wij per reis moeten bekijken.

Smaragd Reizen zal met haar reizigers contact opnemen.

Istana Hotel in Kuala Lumpur

Istana Hotel in Kuala Lumpur

Het Istana Hotel, in het hart van Kuala Lumpur, is een volledig toegerust hotel voor de zakelijke reiziger. Ook voor de toeristische gast is dit een perfecte accommodatie. Een 5 sterren hotel voor een verblijf in luxe, comfort en ambiance. 
Dit bijzonder fraaie hotel ligt slechts op 10 á 15 minuten lopen tot aan de Petronas Twin Tower en zijn shopping mall. De monorail die KL doorkruist ligt op maar 5 minuten loopafstand.
Type Hotel
​De 505 elegante kamers zijn allen voorzien van de meest moderne voorzieningen. Afhankelijk van uw kamer reservering vindt u er o.a.; airco, internet aansluiting, dagelijkse krant, badjas/badslipper, tv, radio, IDD telefoon, koffie/thee faciliteit, kluisje, elektronische sleutel, minibar, bad en gescheiden douche, strijkbout/strijkplank en haardroger.
Voor uw ontspanning is er een fraaie tuin met in het midden een groot zwembad, sauna, jacuzzi, fitness ruimte en een uigebreide spa centrum.
Ook culinair kunt u zich goed laten verwennen. De Oscar Club is de trendy dans en lounge. In de Songket Lounge is het goed toeven met cocktails, koffie, thee en snacks terwijl u naar life muziek luistert. Voor een Maleis buffet moet u in de Taman Sari Brasserie zijn met uizicht op de fraaie tuin. Verrukkelijke Internationale en Aziatische gerechten / buffet / á la carte kunt u in het mooie Urban restaurant verkrijgen.
?

Uw gegevens

Geslacht
Voorletters*
Achternaam*
Adres
Postcode
Woonplaats
Land
Telefoonnummer
E-mailadres

Geselecteerde reis

Gewenste vetrekdatum
Gewenste terugkomstdatum
Aantal volwassenen
Aantal kinderen onder 12 jaar?
Voorkeur luchtvaartmaatschappij
Budget per persoon
Indien u een bepaalde route wilt volgen kunt u die hier vermelden
Zijn er bezienswaardigheden die u zeker wilt bezoeken?
Wenst u een lokale gids/begeleider?
Heeft u verder nog wensen/opmerkingen?