Mededeling Corona-virus (COVID-19)

 

Smaragd Reizen annuleert alle reizen tot en met 31 oktober 2020

Op dit moment gebeurt er veel in de wereld. Dit geldt ook voor de reiswereld waarin we voor onze grootste uitdaging ooit staan. Als reisorganisatie hebben wij besloten om onze reizen met vertrek tot en met 31 oktober 2020 niet door te laten gaan. Voor reizigers met vertrekdatum tot en met 31 oktober 2020 bieden wij de volgende regelingen aan:

  1. Uw reis zal sowieso niet plaats vinden. Wij bieden u daarom aan de reis te verzetten naar een datum op een later tijdstip, maar maximaal 1 jaar later. Wij bieden hiervoor het SGR-Corona Voucher aan. Dit houdt in dat het bedrag wat u al heeft voldaan onder het garantiefonds blijft vallen. De extra informatie vindt u terug op de volgende link https://www.sgr.nl/news/sgr-en-anvr-corona-voucher-bij-annulering-of-omboeking/ Deze voucher kunt u dan gebruiken voor de nieuwe datum en kan tot uiterlijk een jaar naar uitgifte worden afgegeven. Voor sommige luchtvaartmaatschappijen geldt dat er wel eventueel tariefverschil moet worden bijbetaald als u de datum wijzigt en de nieuwe datum moet worden bepaald voor uw huidige vertrekdatum.
  2. Voor reizen met Garuda Indonesia geldt dat deze tot en met 31 oktober 2021 en geboekt voor 23 april 2020 kunnen worden omgezet binnen het zelfde seizoen (in dezelfde boekingsklasse hoogseizoen, anders toeslag).
  3. Voor de overige luchtvaartmaatschappijen gelden verschillende regels voor het wijzigen van de reizen. In onze correspondentie zullen wij de klant per boeking hierover berichten.
  4. Wilt u de reis niet uitstellen maar annuleren, dan zitten hier wel de gebruikelijke kosten aan vast. Ook hiervoor geldt dat we dan per boeking bekijken wat de exacte kosten zijn.
  5. Voor reizen na 31 oktober 2020 geldt dat deze ook onder dezelfde voorwaarden als in punt 1 genoemd kunnen worden gewijzigd. Eventuele al gemaakte kosten, waar wij als organisatie aan vast zitten voor de huidige reis, zullen wij moeten doorbereken. Tevens kan de reis voor u hoger of lager uitvallen, afhankelijk van het seizoen waar u in reist, wat wij in beide gevallen ook zullen verrekenen. De situatie zullen wij per reis moeten bekijken.

Smaragd Reizen zal met haar reizigers contact opnemen.

Grand Mutiara Hotel in Brastagi

Grand Mutiara Hotel in Brastagi

Dit 5 sterren hotel is centraal gelegen bij de Lau Siedebuk Debuk’s heetwaterbronnen en de lokale fruitmarkt. Het hotel biedt haar gasten alle kwaliteit en comfort om het u zo aantrekkelijk mogelijk te maken.
Type Hotel
Het hotel heeft de beschikking over 123 fraai ingerichte kamers waaronder de Superior Rooms, Deluxe Rooms, Super Deluxe Rooms, Executive Rooms en de Presidential Suites. Alle kamers zijn uitgerust met een vernieuwde badkamer, haardroger, idd telefoon, satelliet tv en sommige kamers beschikken over een balkon met prachtig uitzicht over de tuin en het zwembad.
Het Grand Mutiara Hotel heeft o.a. de volgende 5 sterren faciliteiten: een lounge, karaoke bar, volledig ingerichte conferentie zaal, massage service, buitenzwembad, het restaurant met bijbehorend terras waar Chinese, Westerse- en Indonesische gerechten geserveerd worden.
Overige faciliteiten zijn: een poolcenter, souvenirshop en een 24 uurs beveiligingssysteem.

Uw gegevens

Geslacht
Voorletters*
Achternaam*
Adres
Postcode
Woonplaats
Land
Telefoonnummer
E-mailadres

Geselecteerde reis

Gewenste vetrekdatum
Gewenste terugkomstdatum
Aantal volwassenen
Aantal kinderen onder 12 jaar?
Voorkeur luchtvaartmaatschappij
Budget per persoon
Indien u een bepaalde route wilt volgen kunt u die hier vermelden
Zijn er bezienswaardigheden die u zeker wilt bezoeken?
Wenst u een lokale gids/begeleider?
Heeft u verder nog wensen/opmerkingen?