Mededeling Corona-virus (COVID-19)

 

Op dit moment gebeurt er veel in de wereld. Dit geldt ook voor de reiswereld waarin we voor onze grootste uitdaging ooit staan. Als reisorganisatie hebben wij besloten om onze reizen met vertrek tot en met 31 maart 2021 niet door te laten gaan.

Voor reizigers met vertrekdatum tot en met 31 maart 2021 bieden wij de volgende regelingen aan:

  1. Uw reis zal sowieso niet plaats vinden. Wij bieden u daarom aan de reis te verzetten naar een datum op een later tijdstip. U kan gebruik maken van onze flexibele voorwaarden met als uiterste terugreisdatum 30 december 2022. Wij bieden hiervoor het SGR-Corona Voucher aan. Dit houdt in dat het bedrag wat u al heeft voldaan onder het garantiefonds blijft vallen. De extra informatie vindt u terug op de volgende link https://www.sgr.nl/news/sgr-en-anvr-corona-voucher-bij-annulering-of-omboeking/ Deze voucher kunt u dan gebruiken voor de nieuwe datum en kan tot uiterlijk een jaar naar uitgifte worden afgegeven. Voor sommige luchtvaartmaatschappijen geldt dat er wel eventueel tariefverschil moet worden bijbetaald als u de datum wijzigt en de nieuwe datum moet worden bepaald voor uw huidige vertrekdatum.
  2. Voor reizen met Garuda Indonesia geldt dat deze tot en met 31 mei 2021 en geboekt voor 23 april 2020 kunnen worden omgezet binnen het zelfde seizoen (in dezelfde boekingsklasse hoogseizoen, anders toeslag).
  3. Voor de overige luchtvaartmaatschappijen gelden verschillende regels voor het wijzigen van de reizen. In onze correspondentie zullen wij de klant per boeking hierover berichten.
  4. Wilt u de reis niet uitstellen maar annuleren, dan zitten hier wel de gebruikelijke kosten aan vast. Ook hiervoor geldt dat we dan per boeking bekijken wat de exacte kosten zijn.
  5. Voor reizen na 31 maart 2021 geldt dat deze ook onder dezelfde voorwaarden als in punt 1 genoemd kunnen worden gewijzigd. Eventuele al gemaakte kosten, waar wij als organisatie aan vast zitten voor de huidige reis, zullen wij moeten doorbereken. Tevens kan de reis voor u hoger of lager uitvallen, afhankelijk van het seizoen waar u in reist, wat wij in beide gevallen ook zullen verrekenen. De situatie zullen wij per reis moeten bekijken.

Smaragd Reizen zal met haar reizigers contact opnemen.

Dorset Regency Hotel in Kuala Lumpur

Dorset Regency Hotel in Kuala Lumpur

Gesitueerd in het hart van Kuala Lumpur’s, “Gouden Driehoek”, ligt de Dorsett Regency. Een mooi hotel met in de directe nabijheid shopping mall’s en restaurantjes. In ca. 5-10 minuten loopafstand bent u bij de Low Yat Plazza, Star Hill en Berjaya Times Square. Een prettig hotel voor een mooi verblijf in de Maleisisch hoofdstad.
Type Hotel
​Grote en sfeervolle ruime kamers met airco, internet aansluiting, kluisje, strijkbout/strijkplank, haardroger, tv, telefoon, minibar, zitje, bad/douche en koffie/theefaciliteit.
Het hotel heeft speciale kamers voor gasten met een handicap.

In de lobby treft u een klein winkeltje met dagelijkse benodigdheden, alcoholische dranken, lectuur en rookartikelen. Voor uw recreatieve ontspanning is er een zwembad en fitness ruimte. Voor een ontspannen drankje bij life muziek moet u in de Windows Café and Lounge zijn. In het Cellini’s Italian restaurant vindt u á la carte lunch en diners. Het Checkers Café is het restaurant voor uw buffet lunch en diner maar ook voor high tea’s.

Uw gegevens

Geslacht
Voorletters*
Achternaam*
Adres
Postcode
Woonplaats
Land
Telefoonnummer
E-mailadres

Geselecteerde reis

Gewenste vetrekdatum
Gewenste terugkomstdatum
Aantal volwassenen
Aantal kinderen onder 12 jaar?
Voorkeur luchtvaartmaatschappij
Budget per persoon
Indien u een bepaalde route wilt volgen kunt u die hier vermelden
Zijn er bezienswaardigheden die u zeker wilt bezoeken?
Wenst u een lokale gids/begeleider?
Heeft u verder nog wensen/opmerkingen?